Infusione Intramammaria di Hydrochloride Ceftiofur 500mg

Breve Descrizzione:


Dettaglio produttu

Composizione:
Ogni 10 ml cuntene:
Ceftiofur (cum'è u sale cloridraticu) ........... 500mg
Excipiente ………………………………… qs
 
Descrizzione:
Ceftiofur hè un antibioticu cefalosporina di spettru largu chì eserciteghja u so effettu inibendu a sintesi di parete cellulare batterica. cum'è altri agenti antimicrobici β-lactam, i cefalosporini inibiscenu a sintesi di parete cellulare interferiscendu cù l'enzimi essenziali per a sintesi di peptidoglicani. questu effettu porta in lisi di a cellula bacteriana è cunta per a natura bactericida di sti agenti.
 
Indicazione:
Hè indicatu per u trattamentu di mastite subclinica in bovini lattichi à u mumentu di secca assuciata cun staphylococcus aureus, streptococcus dysgalactiae, è streptococcus uberis.
 
Dosi E Amministrazione:
Calculatu cum'è questu pruduttu. infuzione di dutti di latte: vacche latte secche, una per ogni stanza di latte. lavate bè a beccucura cun una soluzione disinfettante calda, adatta prima di amministrazione. dopu chì a cellula hè completamente secca, sguassate u latte restu in u pettu. dopu, sguassate u cimice infettatu è i so bordi cù un tampone d'alcohol. u mo nipple stessu ùn pò micca esse usatu cù u listessu tampone di alcolu durante u prucessu di sguassà. infine, a canula di a siringa hè inserita in u tubu di u nipple in u modu di iniezione seleziunatu (inserzione completa o inserzione parziale), a siringa hè spinta è u pettu hè massaggiatu per injetà a droga in a vesicula.
effetti secundari:
Pò causà reazzioni di ipersensibilità di l'animali.
 
Contraindicazioni:             
Ùn aduprate micca in casi di ipersensibilità à ceftiofur è à altri antibiotici b-lactam o à qualsiasi di l'eccipienti.
Ùn aduprate micca in casi di resistenza cunnisciuta à ceftiofur o à altri antibiotici b-lactam.
 
Tempu di ritirata:
Dose 30 ghjorni prima di piantà, 0 ghjorni di abbandunà u latte.
Per bovini: 16 ghjorni


  • Precedente:
  • Avanti:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è ci mandemu