Iniezione Florfenicol

Breve Descrizzione:


Dettaglio produttu

Iniezione Florfenicol

specificazione:
10%, 20%, 30%

descrizzione:
florfenicol hè un antibioticu sinteticu à spettru largu efficace da a maiò parte di e batterie gram-pusitivi è gram-negativi isolati da l'animali domestici. florfenicol agisce inhibendu a sintesi di proteine ​​à u livellu ribosomale è hè bacteriostaticu. test di laboratoriu anu dimustratu chì florfenicol hè attivu contr'à i patogeni batterici più comunamente isolati implicati in malattie respiratorie bovine, chì includenu mannheimia haemolytica, pasteurella multocida, histophilus somni e arcanobacterium pyogenes, è contra i patogeni batterici più comunamente isolati in malattie respiratorie in sui, inclusa l'actinobacillus pleuropneumoniae è pastaurella multocida.

indicazioni:
indicato per trattamenti preventivi è terapeutici di infezioni di tratti respiratori in bovini per mannheimia haemolytica, pastaurella multocida e histophilus somni. a prisenza di a malatia in a mandria deve esse stabilita prima di trattamentu preventivu. hè in più indicatu per u trattamentu di focu acute di malatie respiratorie in i porchi causati da ceppi di actinobacillus pleuropneumoniae è pasteurella multocida sottumessi à florfenicol. 

dosa è amministrazione:
per iniezione subcutanea o intramuscolare. 

bovinu: 
trattamentu (im): 2 mg di florfenicol per 15 kg di pesu per u pesu, duie volte à un intervallu di 48 h.  
trattamentu (sc): 4 mg di florfenicol per15 kg di pisu, amministratu una volta.  
prevenzione (sc): 4 mg di florfenicol per15 kg persone, amministratu una volta.  
l'iniezione duveria esse datu solu à u collu. a dosa ùn deve micca più di 10 ml per situ iniezione. 

suine:
2 mg di florfenicol per 20 kg per u pesu (im), duie volte à un intervallu di 48 ore. 
l'iniezione duveria esse datu solu à u collu. a dosa ùn deve micca più di 3 ml per situ iniezione. 
hè cunsigliatu di trattà l'animali in i primi stadii di a malatia è di valutà a risposta à u trattamentu in 48 ore dopu a seconda iniezione. 
se i segni clinichi di malatia respiratorja persiste 48 ore dopu l'ultima iniezione, u trattamentu deve esse cambiatu utilizendu una altra formulazione o un altru antibioticu è cuntinuatu finu à chì i segni clinichi anu risoltu. 
nota: ùn hè micca adupratu in e vacche chì producenu latte per cunsumu umanu.

contraindicazioni:
micca per usu in bovini chì producenu latte per cunsumu umanu. 
ùn deve esse micca adupratu in i vitturi o cinghiali adulti per scopi di ripruduzzione. 
ùn amministrate micca in casi di reazioni allergiche previ à florfenicol.

effetti secundari:
in u bovinu, una diminuzione di u cunsumu alimentariu è l'abbandunazione transitiva di i fecali si ponu accade durante u periodu di trattamentu. l'animali trattati si recuperanu rapidamente è cumpletamente dopu a fine di u trattamentu. l'amministrazione di u pruduttu per e rotte intramusculari è subcutaneali pò causà lesioni inflamatorii in u situ di iniezione chì persiste durante 14 ghjorni. 
in suini, l'effetti avversi osservati cumuni sò diarrea transitiva è / o eritema / edema peri-anale è rettale chì pò affettà u 50% di l'animali. questi effetti ponu esse osservati per una settimana. Inflazione transitoria chì dura finu à 5 ghjorni pò esse osservata in u situ di iniezione. ferite inflamatorii in u situ di iniezione ponu vedà finu à 28 ghjorni.

tempu di rinunziu:
- per a carne:  
  vacca: 30 ghjorni (tra strada). 
             : 44 ghjorni (rota sc). 
  suine: 18 ghjorni.

avvisu:
tene fora di u toccu di i zitelli.


  • Precedente:
  • Avanti:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è ci mandemu

    Categurie di prudutti