Pilloli Tricabendazole

Breve Descrizzione:


Dettaglio produttu

Pilloli Tricabendazole 900mg

Indicazioni terapeutiche:
Triclabendazole hè un cidiu fluidu assai efficace per u trattamentu è u cuntrollu di a fascioliasi aguda è cronica in u bovinu. A so straordinaria efficacità hè dimustrata per a so azzione letale in fasi premature, immature è adulte di fasciola hepatica è Fgigantica.
Dosi è Amministrazione:
Cum'è l'altri anthelmintici, un bolo pò esse amministratu per u OS cù una pistola à lanciu o trituratu mischju cù l'acqua è inzucatu. U dosage cunsigliatu hè 12 mg triclabendazole per kg di pesu di u corpu. A guida di dosaggio hè a seguente:
 Pieve
Bovini adulti
70 à 75 kg pesu ....................... 1 bolus
Da 75 à 150 chilò p ………………… .. 2 boli
150kg à 225kg bw ............... 3 boli
Finu à 300kg ............................ 4 boli

A dosa hè aumentata più di 300kg per un bolus per ogni pesu di corpu 75kg addiziale. U pastore di e vaccini in campi contaminati da uova d'occhiale deve esse trattatu regularmente ogni 8-10 settimane, prestu dopu a diagnosi di sub-acuta o acutrinfestazione. Hè raccomandata a dosa di tutta a gremba.
Effetti secundari:
U triclabendazole hè assai anthelminticu sicuru, chì pò esse amministratu à u bovinu stresatu, malatu o debilitatu di tutte l'età. Pò esse usatu per trattà e vacche incinte. Ùn ci hè micca signalatu contraindicazione.
Precauzioni:
Lave e mani dopu l'usu.
Evite a contaminazione di stagni è modi d'acqua.
Perículu di ritirata: Carne 28 ghjorni, latte 7-10 ghjorni.


  • Precedente:
  • Avanti:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è ci mandemu